
Reklamacje i zwroty
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PHU WOJTAP Wojciech Pyrkosz
Szafranowa 10
42-224 Częstochowa
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PHU WOJTAP Wojciech Pyrkosz
Szafranowa 10
42-224 Częstochowa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
.......................... dnia ..................
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….
Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........
Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................
Dokładny adres ........................................................................................................................
Nr telefonu .................................................................................................................................
Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................
Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................
cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................
Producent ....................................................................................................................................
Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)
Dokładny opis wad ......................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................
Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................
Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................
......................................................................................................................................................
Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................
......................................................................................................................................................
Imię i nazwisko
sprawdzającego reklamację
.............................................. .................................................
PODPIS PODPIS NABYWCY
*) niepotrzebne skreślić