Ankieta
Jak dowiedziałeś się o naszym sklepie?
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

 

 

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY

.......................... dnia ..................

 

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….

 

Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........

Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................

Dokładny adres ........................................................................................................................

Nr telefonu .................................................................................................................................

Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................

Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................

cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................

Producent ....................................................................................................................................

Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)

Dokładny opis wad ......................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................

Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................

......................................................................................................................................................

Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

Imię i nazwisko

sprawdzającego reklamację

 

..............................................                                                .................................................

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl
Click Shop | Hosting home.pl